Mad, Mad world.

Alltså jag blir så ‘en massa, massa fula ord’ förbannad. Jag är ute och går min morgonpromenad, tittar upp på ett dagis i närheten av där jag bor:

20140414-095001.jpg

‘Neger slakkt’

Alltså, jag kokar ihjäl av ilska och vill egentligen bara börja gråta. Jag finner inga ord. Inga ord. Jag säger det igen, utan cencur;
VART I HELVETE ÄR VÅRT SAMHÄLLE PÅVÄG?
Vad är det för inkompetenta, JÄVLA SNORUNGAR, som gör så? Är ungarna i Sverige verkligen så okunniga. Alla som kan skriva ‘neger slakkt’ vet mycket väl vad det är dom skriver, alltså kan dom rimligtvis inte vara typ 3 bast, inte sant?
Jag blir mörkrädd, ångestfylld, gråtfärdig, rosenrasande, förbannad. Sådant får inte förekomma, vilka är de som ger dem rätten att skriva så? Ingen har rätt att skriva så. Ingen. Vi lever förihe####e på 2010talet.
Mycket tjat om vårt samhälle nu, men jag måste få uttrycka mitt missnöje. INTE NÖJD.
Jag förstår inte hur svårt det ska vara att respektera varandra. Man behöver inte gilla alla, absolut inte. Men man kan fortfarande respektera. Vi har inte samma åsikter, det är fine, jag gillar inte dig, du gillar inte mig, men jag kan trots det respektera dig.
Dock har jag svårt att respektera rasism, nazism. Det bygger bara på okunskap. På hur lite du har sett i dina dagar. Du lever i din lilla bubbla. I typ 1930-talet. Jag är verkligen ledsen att du är så trångsynt. Du anar inte hur mycket vackert du missar. Hur mycket fint det finns med kulturskillnader. It’s a shame.

Dags att jobba, peace and love, folket. PEACE AND LOVE!

20140414-103454.jpg

Kommentera

